Blog
Ger Sloos
Ger Sloos
Commercieel Directeur Ger Sloos 1 jaar bij Van Egmond Groep
1 oktober 2019 begon Ger Sloos aan zijn nieuwe uitdaging als Commercieel Directeur bij Van Egmond Groep. Tijd om even terug te blikken op het afgelopen jaar!

1 oktober 2019 begon Ger Sloos aan zijn nieuwe uitdaging als Commercieel Directeur bij Van Egmond Groep. Tijd om even terug te blikken op het afgelopen jaar!

1 jaar bij Van Egmond Groep! Hoe is het afgelopen jaar je bevallen?

‘’Erg positief! Het afgelopen jaar is echt voorbij gevlogen. Ik ben ooit begonnen bij een groothandel en heb daarna bij meerdere fabrikanten gewerkt. Voor mij was er vorig jaar maar één logische vervolgstap en dat was Van Egmond Groep. De combinatie van de groeiende organisatie en het uitgebreide assortiment was voor mij doorslaggevend. Daarnaast merkte ik bij mijn komst vorig jaar direct een fijne dynamiek binnen de organisatie. Het bieden van extra waarde voor de klant is iets waar ik enorm veel energie van krijg.’’

We willen juist in deze periode dat stapje extra zetten voor onze klanten

En waar zit die extra waarde voor de klant in?

‘’Bij Van Egmond Groep streven we naar gemak en betrouwbaarheid richting onze klanten. Dit geldt niet alleen voor het bestelproces, maar voor de gehele klantreis. Door het beschikbaar stellen van onze productdata en beschikbaarheidsdata via onze kanalen streven wij naar het 100% ontzorgen van de klant; van productoriëntatie tot aankoop. Ook zetten wij vol in op kennisdeling. Een voorbeeld hiervan is onze tak ‘Industriële Automatisering’. Dit onderdeel van Van Egmond Groep kan waar nodig maatwerk leveren in het assembleren van halffabricaten en hun technische kennis op het gebied van hardware en software. Een andere extra waarde is dat wij logistieke dienstverlening in eigen beheer hebben. Hierdoor zijn wij dus in staat om écht een totaaloplossing te bieden.

Je moet je als organisatie blijven ontwikkelen. Door scherp te blijven op onze processen kunnen wij onze rol als kennispartner blijven waarmaken

Verder willen we juist in deze periode dat stapje extra zetten voor onze klanten. Zo is het nu extra belangrijk om mee te bewegen, zodat we écht weten wat er speelt bij onze klanten. Je moet je als organisatie blijven ontwikkelen. Door scherp te blijven op onze processen kunnen wij onze rol als kennispartner blijven waarmaken.’’

Wat kunnen klanten de komende periode van Van Egmond Groep verwachten?

‘’Onze kennis binnen de organisatie willen we ook in de toekomst passend en betrokken blijven delen met onze klanten. Daarom nemen wij onze digitale klantreis verder onder de loep. Door onderzoek te doen naar onze digitale processen en data, willen wij de klant nog beter ontzorgen. Dit betekent dat klanten te allen tijde via verschillende kanalen een beroep op Van Egmond Groep kunnen blijven doen voor deskundig advies of een totaaloplossing. Betrouwbaarheid en gemak voor de klant; dát is waar we ook de komende tijd naar blijven streven. Daarin zie ik de grootste rol voor onze collega’s. Gezien de gedrevenheid van onze collega’s binnen Van Egmond Groep ben ik ervan overtuigd dat dit ons gaat lukken!’’